MARTA BANASZEK X MAGAZYN „NATURA”. ROZMOWA Z GRAŻYNĄ TOMALĄ-TYLMAN, REDAKTOR NACZELNĄ MAGAZUNU „NATURA”

Natura

Skąd pomysł na współpracę ? Jakie macie wspólne wartości, idee?

Kiedy drogerie „Natura” zostały oficjalnym partnerem konkursu Miss Polonia znalazłam w internecie informację o kampanii społecznej „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie”, której ambasadorkami były ubiegłoroczna Miss Polonia Natalia Gryglewska  i Miss World Karolina Bielawska. Zaczęłam zgłębiać temat i nagle zobaczyłam, jak ważnego społecznie tematu dotknęła Marta. Jej misja wydawała mi się tak istotna, że poprosiłam ją, żeby opowiedziała o niej czytelniczkom magazynu „Natura”.

Jak postrzegasz hasło „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” ?

To dla mnie życie w zgodzie ze sobą, ze swoimi wartościami. Taki zdrowy egoizm, który daje jednak przestrzeń do tworzenia wartościowych relacji z otoczeniem i rodziną. Zaspokojenie własnych potrzeb pozwala unikać złych emocji i otworzyć się na innych. To jednocześnie dostrzeżenie własnej siły, ale ta siła jest konstruktywna, to nie jest siła do walki, to moc pozwalająca budować

W każdym numerze poruszacie ważne kwestie – jaką masz misję w tworzeniu tego typu contentu? 

Po publikacji wywiadu, dostawałam sygnały z całej Polski, że kobiety chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat kampanii. I idąc tym tropem poprosiłam, żeby Marta zrobiła cykl rozmów z każdą z ambasadorek. Dziewczyny mają jedną misję, wyznają wspólne wartości, mają taki sam edukacyjny cel, ale różne drogi doprowadziły je do miejsca, w którym są. Teraz  mogą dzielić się swoja siłą, ale też indywidualnym doświadczeniem i to wydaje mi się ogromnie budujące  i inspirujące. Każda jest inna, każda inaczej mówi o samoakceptacji, każda jest też na innym etapie samoświadomości. Warto czerpać z cudzego doświadczenia. Redagując miesięcznik „Natura” skupiamy się w znacznej części na ekologicznej edukacji i promowaniu zrównoważonego rozwoju. Dotyczy to jednak nie tylko spraw związanych z ideą zero waste, ochroną środowiska, moda cylkularną. Chcemy promować także idee dbania o siebie, duchowego rozwoju, budowania samoświadomości. Dlatego kampania idealnie wpisuje się w nasza misję. Po prostu chcemy, żeby nasze Czytelniczki oraz klientki drogerii Natura były idealne dla siebie i dbały o swój dobrostan.

Czy uważasz, że kobiety razem mogą zdziałać cuda ?

Oczywiście nie wszystkie kobiety są wspierające, ale tym bardziej właśnie dlatego, że znamy różne historie o trudnych damskich „koleżeńskich” relacjach w  pracy, czy w życiu prywatnym, warto pokazywać dobre wzorce. Mądre kobiety mogą zdziałać cuda, mogą pokazywać innym jak wspierać swoją siłę, swój rozwój duchowy i emocjonalny, jak pokonywać przeciwności losu. Kobiety powinny być dla siebie inspiracją. I takie właśnie są ambasadorki kampanii „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie”, choć każda ma za sobą także trudne chwile, są otwarte na pomoc innym. To ogromna siła, którą warto promować.